Wednesday, November 4, 2009

我讨厌女人

Wednesday, November 4, 2009
可能是和女性品种太好了。
从崇拜她们,到发现她们的不一样,再发现她们的缺点。

我真的不喜欢。

可能有一天,我会喜欢男人。
又或者是变成性冷感,对爱情失去任何信心。

还是我已经是了,只是我不知道。

其实,我想这么多也没用!
反正在这全世界的人群中,我爱的
只有我自己。。

所以,何必去Care??

2 comments:

Yah Yah

why hate woman?
haha. sometimes they are cute.
tho i admit they are full with 'que dian'...
without them, ur life isnt complete ya~~ ^^

Felix

Hahaha!
Thanks ya! Not only girls la! Guys also have their 'que dian'.
Dun worry, juz a thought popped out in my mind once in a blue moon
=)

 
Secrets beyond towers... ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates